data:post.title

NYFW FALL 2017 STREET STYLE - MY PICKS

wtorek, 7 marca 2017 1 komentarz


Ze wszystkich tygodni mody, pod kątem ulicznego stylu, najbardziej inspiruje mnie ten, który odbywa się w Nowym Jorku. Możliwe, że moje odczucia wynikają ze specjalnego sentymentu jaki mam do tego miasta. Mówi się, że jeśli pojedziesz do Nowego Jorku to postrzegany przez Ciebie świat już nigdy nie będzie taki sam. Wiem, że można tak powiedzieć o każdej podróży, ale właśnie ta do Nowego Jorku wzbudziła we mnie  poczucie fantazji i pokazała, że moda to sztuka. Nie zapomnę pokazu mody, w którym udało mi się wtedy uczestniczyć. Odbył się w słynnym Grand Central, gdzie stu modeli i modelek prezentowało ubrania znanego projektanta wykonując przy tym układ choreograficzny.
Wybrałam kilka najciekawszych stylizacji z lutowego tygodnia mody w NYC. Niech to będzie dla nas inspiracją ;).

Źródło: vogue.com, harpersbazaar.com, whowhatwear.co.uk, popsugar.com
********

From the all fashion weeks this in New York is my favorite. Maybe because I've been there for some time and this is a special place for me. It's said that once you visit NYC your life will change. It happens after every trip, but Big Apple City vibes are really special. I learned that fashion is about art and there are no rules.
I chose favorite street outfits from lately passed New York Fashion Week.
Enjoy! :)

Source: vogue.com, harpersbazaar.com, whowhatwear.co.uk, popsugar.com














































1 komentarz

  1. Super inspiracje!
    Zdjęcia robiłaś sama bo są na prawdę świetne?Zachęcam do zestawienia po sobie śladu w postaci komentarza i obserwacji
    ONLY DREAMS - klik ♥
    Mało mi brakuje do 240 obserwatorów może pomożesz? A na pewno się odwdzięczę!

    OdpowiedzUsuń