data:post.title

BORDEAUX VOL. 2

środa, 8 lutego 2017 23 komentarze

W lutym przychodzi moment, w którym zaczynam mieć dość zimowych kurtek i płaszczy, patrząc z utęsknieniem w stronę wiosennej garderoby. Na razie jednak pozostaje zmierzyć się z rzeczywistością, która w tym roku ma być wyjątkowo zimna. Świetną alternatywą dla typowego zimowego okrycia może być za duża męska ramoneska, pod którą swobodnie zmieści się tzw. "puchówka". Swoją drogą po raz pierwszy na blogu dzielę się z Wami moją długo wyszukiwaną kurtką motocyklową, którą udało mi się upolować w lumpeksie na południu Polski, a o której poszukiwaniach wspominałam kilka miesięcy temu.
Miłego dnia!

********

February is the time when I start missing spring fashion, having enough of cold weather and lots of clothes that I have to put on to go outside. This year the reality seems to be very cold for a long time, and we have to face it bravely. Today I suggest a great alternative for a typical coat - oversize leather combined with padded jacket. I have to mention that it's the first time when I show You my long hunted vintage biker jacket. Finally I found a perfect one in a small second hand in the south of Poland.
Have a nice day!








kurtka (jacket) - vintage
puchowa kurtka (down jacket) - IKKS (here)
sweter (sweather) - Zara
spodnie (pants) - old remade H&M
rajstopy i podkolanówki (tights & knee hights) - Gatta
kozaki (boots) - Renee
czapka (beanie) - no name
torebka (bag) - Ysl
biżuteria (jewellery) - Lilou, Wishbone, Fossil
okulary (sunglasses) - D&G











23 komentarze

  1. Świetna kurtka, rzeczywiście czasami takie polowania okazują się bardzo skuteczne, a rzecz choć po niewygórowanej cenie ma super jakość.

    www.themomentsbyela.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Jakość jest genialna bo to prawdziwa dobra skóra :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie kurtki! Marzyłam o własnej ramonesce jeszcze jako mały metal nurzający trampki w przydrożnych kałużach. Niestety, do tej pory (a jestem już całkiem stara) nie znalazłam idealnej. A ramoneska to zbyt poważna sprawa, żeby kupować nieidealną.
    Za to mój współlokator ma taką jak ty i to chyba fason, który najbardziej mi się podoba, chociaż na mnie wygląda okropnie. I nosi ją cały rok na okrągło, co dobrze świadczy o tej kurtce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie mam podobnie, chociaż muszę się przyznać że do tej pory dorobiłam się dwóch sztuk. Obydwie oczywiście skórzane, z tym że jedna jest w rozmiarze damskim czyli dopasowana i klasyczna, a druga to właśnie ta z dzisiejszych zdjęć, której bardzo długo szukałam. Ramoneska to rzeczywiście rodzaj garderoby, który można założyć praktycznie codziennie :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja, pięknie dopasowane kolory i cudowne zdjęcia!
    Obserwuje: WWW.FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam totalnie dość tego zimna i tylko czekam na wiosnę, aż będzie wreszcie ciepło i można będzie się ubierać w normalne ciuchy, a nie 10 warstw:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam sie w twoim blogu i wyczuciu stylu!

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. So cool and stylish! Looks great!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Really cool outfit, you have very nice style :). Would you like follow each other? Please let me know and I follow you back :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) I will visit your blog too.

      Usuń
  9. Oj ja też już tęsknię za moją ukochaną ramoneską i choć zima nie odpuszcza to jednak czuć już w powietrzu zbliżająca się wiosnę. Fajna stylizacja:) Pozdrawiam

    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Simply cool and stylish!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramoneska bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń