data:post.title

Wings & Jeans

czwartek, 8 września 2016 3 komentarze

Już wielokrotnie pisałam o tym, że zbyt duże jeansowe kurtki to niewątpliwy hit, a ja jestem ich ogromną fanką, szczególnie tych wersji, które wyróżniają się z tłumu. Z kurtką jeansową można zrobić dosłownie wszystko, dlatego kolejne sztuki powstają w zaciszu mojej pracowni i ruszają w świat. Tutaj jedna z takich odsłon. Motywy rodem z "Pięknej i Bestii" (Kasia - tak samo z resztą jak ja - jest wielką fanką tej bajki :P) oraz skrzydła na plecach. To kurtka, która pasuje praktycznie do wszystkiego i wzbudza ogromne zainteresowanie otoczenia ;).
Na stronie facebook bloga (tutaj), możecie dowiedzieć się gdzie w najbliższym czasie specjalnie personalizowane kurtki będą do zdobycia :).

********

As I mentioned few times earlier, oversized jeans jackets are obsolutely hit which I'm faithful to, especially when personalised. Jeans jacket is a kind of garment which suits almost everything. I'm making them in my small home workplace and then giving to new happy owners. One of these is in today's post. Kasia is a huge fan of "Beauty and the Beast" so the jacket has motives connected to. On the back I painted wings. She looks amazing :).
On my facebook page (here) You can find information where and when this kind of specially personalised jacket can soon be catched :).









  



kurtka (jacket) - Franky Bronky
sukienka (dress) - Selfieshop
botki (boots) - Wojas





3 komentarze