data:post.title

Sporty - worky

piątek, 16 września 2016 6 komentarzy

Atłasowa plisowana spódnica to niewątpliwy relikt przeszłości. Co do zasady jedyną udaną stylizacją z jej udziałem była Marylin Monroe w "The seven year itch". Tym razem postarałam się o efekt daleki od oryginału w zestawieniu z sygnowanymi adidasami i koszulą w gwiazdki. Do tego hit tego sezonu czyli "choker".
Enjoy!

******

Satin pleated skirt is undoubtedly a thing from the past not desired by most of women these days. The only successful styling of its was Marilyn Monroe in "The seven year itch". This time, I got an effect far from the original and combined it with sneakers and star shirt and ended with a choker.
Enjoy!



















spódnica (skirt) - Franky Bronky
koszula (shirt) - Mango
choker (choker) - Franky Bronky
torebka (bag) - Calvin Klein
buty (sneakers) - Adidas
okulary (sunnies) - I love vintage
biżuteria (jewellery) - H&M, Fossil. Lilou, Modo, Franky Bronky


6 komentarzy

  1. Faktycznie taka spódnica kojarzy mi się z dawnymi czasami :) ale mimo to w Twojej stylizacji wygląda ona bardzo nowocześnie. Cała stylizacja jest bardzo na czasie. To udane zestawienie ponadczasowej bieli i czerni:)

    http://www.mylittleplanet15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i bardzo udana stylizacja ! Chodź początkowo nie byłam przekonana do sportowych butów ale jednak wygląda to bosko <3 Jejciu zakochałam się w tej koszuli *.*
    Jest z aktualnej kolekcji ?
    *Lady Kocur*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Tak, kupowałam ją całkiem niedawno. Bardzo podobne są też aktualnie w Stradivariusie :).
      Pozdrawiam!

      Usuń