data:post.title

European 21st century pocahontas style

piątek, 26 sierpnia 2016 2 komentarze

Porównywanie siebie do Pocahontas jest co najmniej lekkim nadużyciem, jednakże nie to miałam na myśli ;). Otóż, gdy tworzyłam ten strój inspiracją była dla mnie właśnie ta postać, a stylizację przygotowałam specjalnie na ślub i wesele moich przyjaciół. Nie jest to typowa propozycja na tego typu okazje, ale nie lubię standardowych rozwiązań... ;)
Enjoy!

*******

Compiring myself to Pocahontas is a little overstatement but not this exactly was on my mind. When creating this outfit I was inspired by this charactere. It was my way dress for the wedding of my friends this summer. It's not a typical solution for this kind of occasion but I don't like standards... ;)
Enjoy!













sukienka (dress) - Franky Bronky
torebka (bag) - Henri Bendel New York
sandałki (sandals) - allegro.pl remade by Franky Bronky
ozdoba do włosów (hairband) - Franky Bronky
biżuteria (jewellery) - Franky Bronky, Marc Jacobs, Stradivarius





2 komentarze

  1. Niesamowita ta sukienka - sama szyłaś????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak :) Sama szyłam i malowałam ;) Taka moja aztecka wariacja.. :)

      Usuń