data:post.title

Etna fire

wtorek, 14 czerwca 2016 Brak komentarzy

O pojechaniu na Sycylię marzyłam od dawna, a najbardziej chciałam ją odwiedzić w maju kiedy słońce nie zdąży jeszcze spalić roślinności, pomarańcze i cytryny wiszą na drzewach, a urocze miasteczka nie są zalane tłumem turystów. Maj spędziłam cudownie. Udało mi się zobaczyć wschodnie wybrzeże, weszłam na Etnę i spędziłam kilka dni w najbardziej rajskich zakątkach Wysp Eolskich.
Dzisiejsza sesja powstała na zboczach Etny. Podczas robienia zdjęć wzbudzałam nie małą sensację, co mnie specjalnie nie dziwi. Etna ma 3340 m.n.p.m. i w wyższych partiach pogoda była raczej zimowa, wokół leżał śnieg, a pomimo świecącego słońca było na prawdę zimno . Nie jest to również miejsce dla sukienek i botków na nawet niskim obcasie, bo wspinaczka po skałach wymaga raczej sportowego obuwia.
Mam nadzieję, że tym bardziej docenicie poświęcenie ;)

Ps. Gdybyście kiedyś mieli w planach wizytę na Etnie odradzam korzystanie z jeepów i innych opcji tranportu na 2800 m. Myślę, że przy odrobinie chęci każdemu uda się tam wejść o własnych nogach, a na prawdę warto :)


******

About going to Sicily I was dreaming for a long time. I wanted to visit this place on May because this is the time when everything is still green and full of flowers, weather is calm, oranges and lemons are growing and there is less tourists than in the high season. It was absolutely unique trip. I managed to see east coast and eolian islands. 
Today's photoshoot was made on a slope of Etna. It was a little bit of sensation, Mount Etna is 3340 meters above the sea level and the weather was rather wintry with some snow in higher parts and despite the sun it was really cold. That's why a lot of people stopped asking and staring what is this all about.
I hope You will appreciate my sacrifice ;)

Ps. If You where about to visit Etna, I wouldn't recommend using jeep tranport to get you to 2800 m. It is possible to get there on your feet, and if you want you will manage to do it and it's worth :)















kamizelka (vest) - old from my friend remade by Franky Bronky
sukienka (dress) - H&M
buty (boots) - Chloe
bransoletki (bracelets) - Franky Bronky


Prześlij komentarz