data:post.title

Geometric!

piątek, 19 lutego 2016 8 komentarzy


Wyprzedaże dobiegają końca, a sklepy zaczynają kusić nowymi kolekcjami. Bez obaw, nie dajmy się zwariować!
W nadchodzącym sezonie nie nastąpią radykalne zmiany w modzie. Aktualne trendy stawiają większy nacisk na indywidualny styl bez bezwzględnych nurtów. Dlatego wystarczy założyć to w czym czujemy się dobrze, żadnego przebierania! :)
Ponczo królowało przez ostatnie miesiące zarówno na wybiegach jak i w sieciówkach. Pokazałam Wam już jedną odsłonę mojego spojrzenia na ten rodzaj garderoby w poście: "Mountains are calling...". Moje kraciaste ponczo przyda się też na wiosnę, bo futrzany kołnierz jest odpinany. Dzisiejszy "outfit" to połączenie łupu z wyprzedaży z Zary i aksamitnej spódnicy mojego projektu. Swoją drogą aksamit wrócił do łask i pojawia się w wielu kolekcjach.
Miłego weekendu! :)

********

Sales are heading to the end and new collections appear. Don't worry, there won't be any radical changes in style trends in approaching season. Actually the best option is to choose clothes that we feel comfortable in. This is trendy!
Checkered poncho appeared few posts ago, and will become a part of my spring wardrobe because furry collar is removable (click here). Today I came here with Zara geometric poncho sweather and skirt from my project.
Have a nice weekend! :) 












spódnica (skirt) - Franky Bronky
ponczo (poncho) - Zara
buty (boots) - Mohito
torebka (bag) - River Island
okulary (sunnies) - I love vintage
jewellery (biżuteria) - Dyrberg/Kern
zegarek (watch) - Marc by Marc Jacobs




8 komentarzy

  1. Wow świetny outfit. Ponczo piękne:)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja :D Bardzo mi się podoba :D

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look! Bardzo podobają mi się buty. Piękny kolor <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look! Bardzo podobają mi się buty! Piękny kolor <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity look. Podziwiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń