data:post.title

2 days and Holidays!

wtorek, 22 grudnia 2015 4 komentarze

Choinka ubrana, prezenty spakowane? Ja jestem w trakcie gorączkowych przygotowań. Lista spraw do załatwienia wydaje się wciąż wydłużać. Czas zaplanowany mam co do minuty, ale wszystko po to żeby w Wigilię wieczorem zasiąść przy stole ze spokojną głową i poczuciem, że wszystko jest gotowe na celebrowanie Świąt i nadchodzącego Nowego Roku.
W tym roku posprzątanie mieszkania i ubranie choinki nie było dla mnie najprostszym zadaniem ze względu na wciąż trwający remont. Udało mi się jednak doprowadzić dom do stanu zadowalającego :).

Okres świąteczno - sylwestrowy to okazja do wielu, nie tylko rodzinnych spotkań. W związku z tym, że zawsze warto mieć dla gospodarzy chociaż najmniejszy upominek, mam propozycję, zamiast kupować gotowe czekoladki warto upiec proste i smaczne pierniczki. Ten zwyczaj stosuję już od kilku lat. Używam prostego przepisu, który znajdziecie poniżej.

Świąteczna gorączka jest jednak całkiem przyjemna ;)


****

Christmas tree ready and presents packed? I'm heading to the end of big Christmas preparations. To do list is still very long and time doesn't seem to lenghten.. My plan is to end up on Christmas Eve feeling that I managed to do everything which I planned and start Holidays with clear and calm mind. 

This year clearing our house was difficult because of still ongoing renovation. But finally everything is cleaned and prepared for celebration.

Christmas fever feels so much enjoyable :)


















4 komentarze

  1. Cute photos :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello mates, pleasant article and good urging commented here, I am actually enjoying by these.

    OdpowiedzUsuń