data:post.title

Like an ostrich!

środa, 11 listopada 2015 Brak komentarzy

W okresie jesienno - zimowym warto pozwolić sobie na odrobinę modowego szaleństwa. Nie wszystko musi być stonowane i klasyczne. Takim niebanalnym akcentem może być np. sztuczne futro. Idealnie łączy się ono ze skórzaną kurtką czy puchówką. Odważniejszym polecam futro a'la struś takie jak moje. Czuję się w nim cudownie, a nawet najprostszy strój z jego udziałem dostaje oryginalnego charakteru. Swoje futro upolowałam w małym butiku w Krakowie, od razu wpadło mi w oko i wiedziałam że już bez niego nie wyjdę :).
Miłego dnia!


During fall winter season it's worth to try a bit of craziness in fashion. Not everything must be classy and muted. This special accent could be a faux fur. It can be perfectly combined with leather or down jacket. For those who like being unconventional I recommend fur a'la ostrich. Mine is absolutely amazing bought in a small boutique in Cracow.
Have a nice day!












futro (fur) - Butik 15A Kraków
skórzana kurtka (leather jacket) - H&M
sukienka (dress) - ZARA
buty (shoes) - DeeZee
torebka (bag) - Parfois
kapelusz (hat) - Stradivarius




Prześlij komentarz