data:post.title

Autumn vibes

poniedziałek, 2 listopada 2015 1 komentarz

Ostatnimi czasy nieco zaniedbałam bloga. To nie znaczy, że odpuściłam szycie, po prostu tyle się dzieje! Nowe wyzwania przede mną do tego musiałam przetrwać egzaminy (mam nadzieję, że z pozytywnym skutkiem), a jakby tego było mało rozpoczęłam remont mieszkania. Dlatego też o nudzie na razie mogę zapomnieć ;).
Dzisiejszy strój to moja pierwsza propozycja na jesień. Granatowy komplet, do tego kraciasty szalik i kapelusz czyli całkiem oczywiste jesienne wybory.
Enjoy! :)

I didin't have much time for blogging lately, but I'm back! I have so much new projects going on! New challenges came, I had to survive my exams (hopefully it will end with positive results) and if there is not enough I started apartament renovation. Therefore I will forget about something called boredom :).
Today's outfit is my first proposal this autumn. Navy set combined with checkered scarf and a hat - these are standard fall 2015 selections.
Enjoy! :)

















spódnica (skirt) - Franky Bronky
sweter (sweater) - no name
szal (scarf) - allegro.pl
kapelusz (hat) - Stradivarius
buty (shoes) - ZARA
torebka (bag) - LYDC London
rękawiczki (gloves) - I don't know, it's a gift ;)
biżuteria (jewellery) - Lilou, Lola and Grace, Marc by Marc Jacobs



1 komentarz