data:post.title

#frankybronkyinmilan - part 2

sobota, 3 października 2015 2 komentarze

W poście o trendach na sezon jesienny zapomniałam o pudrowym różu! A to właśnie on króluje w kolekcjach wielu topowych marek takich jak Prada czy Louis Vuitton. Jak obiecałam w poprzednim poście naprawiam swoje błędy i w dzisiejszym mam na sobie sukienkę od początku do końca uszytą przeze mnie.
Miłego weekendu :)

***

In the post about autumn trends I forgot about powder pink! But it is the colour of this season chosen by many top brands such as Prada and Louis Vuitton. As I promised in a previous post I fix my mistakes, and today I'm wearing a dress sewn by me.
Have a nice weekend :)





Moja Sis uwielbia kolor różowy w każdej postaci :)









sukienka (dress) - Franky Bronky
buty (shoes) - allegro.pl
torebka (bag) - Mohito
kurtka (jeans jacket) - Levi's painted by Franky Bronky
okulary (sunnies) - H&M
bransoletki (bracelets) - Franky Bronky
kolczyki i pierścionek (earrings and ring) - small shops in Brera district - Milan
zegarek (watch) - Marc by Marc Jacobs



2 komentarze

  1. Przełamałabym tą stylizację innymi butami bądź torebką ;) Sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) taki był cel na whole look w pudrowym różu, ale dzięki za radę :)
      Pozdrawiam!

      Usuń