data:post.title

Like a monster

sobota, 12 września 2015 3 komentarze


Jednym ze sprawdzonych sposobów na strój "na topie" jest wykorzystanie męskich ubrań w damskich stylizacjach (to podobno znak rozpoznawczy prawdziwych paryżanek). W dzisiejszym "looku" oprócz uszytej przeze mnie spódnicy ołówkowej oraz pomalowanej jeansowej kurtki, z którą się praktycznie nie rozstaję, wykorzystałam stary sweter mojego chłopaka. Jemu się znudził, a mi świetnie służy. :)
Zapraszam na pierwszy jesienny look.
Enjoy! :)


One of the best ways to dress "on top" is to use men's clothes in women's styling (it's said that it is a sign of real paris girl). In today's "look" I'm wearing sewn pencil skirt and painted denim jacket. I used my boyfriend's old sweater. He got bored, but I'm lovin' it  :)
Welcome to the first autumn outfit.
Enjoy! :)









spódnica (skirt) - Franky Bronky
sweter (sweather) - my man's closet :)
kurtka (jacket) - vintage Levi's painted by Franky Bronky
buty (shoes) - allegro.pl
kapelusz (hat) - Stradivarius
okulary (sunnies) - H&M
zegarek (watch) - Marc by Marc Jacobs




3 komentarze

  1. świetna spódnica, wyglądasz w elegancko :)

    dziękujemy za komentarz u nas na blogu - zapraszamy na nowego posta :)
    obserwujemy i liczymy na to samo :)

    black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna spódnica! Bardzo mi się podoba cała stylizacja. Z nutą szyku i elegancji. Pięknie! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń