data:post.title

WINK

czwartek, 6 sierpnia 2015 Brak komentarzy

Jakiś czas temu, gdy po raz setny oglądałam Dirty Dancing, który jest jednym z  moich ulubionych filmów, stwierdziłam że styl ubioru Baby i Johnna jest bardzo na topie. Tak właśnie zaczęły się długie poszukiwania idealnych białych jeansów z wysokim stanem. Na koniec podziurawiłam je lekko i dodałam moje ulubione buty Chiary Ferragni.
Enjoy!

*******

Some time ago, when watching Dirty Dancing again, which is one of my favorite movies, I realized that Baby's and Johnn's style is similar to what is trendy this season. That was the beginning of my hard and long searchings for white high-waisted jeans. After all I perforated them and in the end added my favorite shoes by Chiara Ferragni.
Enjoy!














jeansy (jeans) - C&A perforated by Franky Bronky
koszulka (t-shirt) - H&M
buty (shoes) - Chiara Ferragni
torebka (bag) - Sabrina Pilewicz
pasek (belt) - H&M
biżuteria (jewellery) - Lilou, Pandora, Fossil


Prześlij komentarz