data:post.title

The 'Hel' state of mind

wtorek, 7 lipca 2015 6 komentarzy

Gdybym miała opisać styl, w którym czuję się najlepiej to bez wątpienia byłby to ten z dzisiejszych zdjęć. Nie tylko ze względu na to, że uwielbiam kolory, ale również dlatego, że zawsze, gdy tylko sytuacja mi na to pozwala, wybieram wygodne i luźne stroje. Dzisiejsze zdjęcia wykonałam w najlepszym na świecie miejscu na spędzenie lata czyli na polskim Helu. Tylko tam panuje niesamowita atmosfera, a mój umysł osiąga stan "Hel" czyli totalny luz :). Co roku w lato staram się spędzać tam jak najwięcej czasu. W tym roku jest podobnie :).
Wbijajcie na Hel i wyluzujcie się :)!


If I had to describe style which I feel the most comfortable in I would say that today's photos shows it. That's not only because I love colors, but also because I always choose loose and comfortable clothes when the situation allows me to. Today's pics were made in the best place in the whole World to spend the summer, meaning polish Hel. Only there You can feel a special easy atmosphere and everything becomes more simple. Every year I try to spend there as much time as I can. This year is the same.
Come and visit and take it easy! :)










bluza (blazer) - Franky Bronky
t-shirt (t-shirt) - Local Heroes
spódnica (skirt) - Top Shop
klapki (flip flaps) - Roxy
plecak (backpack) - Femi Pleasure
okulary (sunnies) - Brenda
bransoletki (bracelets) - Yolo and DIY by Franky Bronky



6 komentarzy

  1. Super post ze świetnymi zdjęciami :)
    http://daretodreamresponsibly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, czy ta ozdoba na ręce to metaliczny tatuaż? ;D

    Zapraszam do siebie:
    http://tanglefangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się bardzo, że trafiłam na Twojego bloga- jest jednym z lepszych jakie widziałam :) Podoba mi się zwłaszcza Twoja koszulka- pamiętasz może kiedy ją kupiłaś? Ja zastanawiam się nad tą https://www.showroom.pl/p/31669,local-heroes-t-shirt-local-heroes-i-expect-nothing też wydaje się fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ten t-shirt też spoko. Ogólnie polecam Local Heroes bo mają fajne ciuchy dobrej jakości :)

      Usuń