data:post.title

The sailor chic

poniedziałek, 22 czerwca 2015 2 komentarze

Kilka ostatnich dni spędziłam na wodzie, ścigając się żaglówkami na jednym z polskich jezior. Była to rewelacyjna odskocznia od życia codziennego, wypełniona śmiechem, sportem i wieczornymi tańcami. Nie zapomniałam jednak o swoich "obowiązkach" i zrealizowałam plan powzięty już dawno temu. Jego efekty możecie zobaczyć w dzisiejszym poście. To moja fantazja na temat marynarskiego stylu, który nie zawsze musi być nudną klasyką. Mam nadzieję, że polubicie mój projekt tak samo jak ja :).


The last few days I spent on the water, racing sailboats on one of the polish lakes. It was a fabulous escape from everyday life, filled with laughter, sports and evening dances. However, I have not forgotten about my "duties" and accomplished the plan made up a long time ago. Results You can see in today's post. This is my vision about a sailor style, which doesn't have to be classy and boring. I hope you enjoy my project as much as I do :).













spódnica i top (skirt and top) - Franky Bronky
kapelusz (hat) - F&F
biżuteria (jewellery) - Reserved, H&M, Fossil, Pandora
okulary (sunnies) - D&G


2 komentarze

  1. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację.

    OdpowiedzUsuń