data:post.title

Fav jacket

czwartek, 11 czerwca 2015 1 komentarz

Oversizowa męska kurtka jeansowa swoją świetność przeżywała w latach 90'. Aktualnie powróciła ona do nas w wielkim stylu, ale głównie na dział damski. Jeans jak to jeans pasuje do wszystkiego, dlatego katany upolowane w second handach (mam już dwie w swojej kolekcji) to aktualnie moje ulubione wykończenie każdego weekendowego stroju. Pierwsza z kurtek pojawiła się w poście: "That's all Folks" - KLIK. Druga to męska kurtka Levi's, którą ręcznie pomalowałam specjalnie przeznaczonym do tego flamastrem. Obrazki nie mają za sobą głębszej myśli, są raczej wszystkim tym co podczas rysowania wpadło mi do głowy. Jest wśród nich również podróż na księżyc! Rodzinnie blisko mi do tych tematów ;).


Oversize men's denim jacket the most popular was in the 90's. Now it returned with a big boom, but mainly to women's collections. Jeans is jeans, it suits everything. Because of that my 2 jeans jackets are currently my favourite finishes to every weekend outfit. The first of jackets appeared in the post: "That's all Folks!" - CLICK. The second from today's post is a men's Levi's jacket, which was hand - painted with a specially designed marker. Pictures are rather all this that came into my mind when drawing. Among them there is also an expedition to the moon! My family has something in common with this topic ;).

















jeansowa kurtka (jeans jacket) - second hand, painted by Franky Bronky
sukienka (dress) - no name
buty (shoes) - Pepe Jeans


1 komentarz