data:post.title

That's all Folks!

wtorek, 5 maja 2015 3 komentarze

Pamięta ktoś jeszcze legendarną bajkę "Looney Tunes"? Ta animowana seria swoją premierę miała w 1929 r. Myślę, że wśród czytelników mojego bloga niewiele jest osób, które pamiętają tamte czasy. Tym bardziej moją jeansową katanę, upolowaną w second handzie, mogę uznać za absolutnie wyjątkowy egzemplarz. Większość mężczyzn, ze szczególnym uwzględnieniem mojego chłopaka, twierdzi, że jest mi ona znacznie za duża, nie podzielam jednak tego zdania - w tym przypadku rozmiar się nie liczy:).
Czerwony komplet składający się z asymetrycznej spódnicy i bluzki ze skrzyżowanymi ramiączkami uszyłam specjalnie do tej kurtki. 
That's all Folks! :)

********

Does anyone remember the legendary fairy tale "Looney Tunes"? This animated series was released in 1929. I think among the readers of my blog there aren't many who remember those times, that is why I feel my jeans jacket is absolutely unique. Most of men, including my boyfriend, says that it is far too big for me, but in this case the size doesn't matter :).
Red set consisting of asymmetrical skirt and blouse with crossed straps was sewn specially for this jacket.
That's all Folks! :)



















kurtka jeansowa (jeans jacket) - second hand
bluzka i spódnica (blouse & skirt) - Franky Bronky
torba (bag) - Parfois
buty (shoes) - CCC
okulary (sunnies) - Brenda
kolczyki (earrings) - Dyrberg/Kern
zegarek (watch) - Marc by Marc Jacobs

3 komentarze

  1. Wyglądasz świetnie! Super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta kurtka! Aż sama zazdroszczę :D
    Przy okazji zapraszam do mnie :) http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylowo, kobieco i na luzie :-) fakt kurtka może i jest duża ale całość prezentuje się bardzo dobrze :-) seductiveye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń