data:post.title

Recycling

piątek, 1 maja 2015 1 komentarz

"Recykling" ubrań to coś co w modowej pracy kreatywnej sprawia dużo radości przy stosunkowo małym nakładzie pracy. W domu mam pudełko z różnymi skarbami do wyszywania, przypinania, ćwiekowania, naklejania i malowania, a w zasadzie jest to wielkie pudło, bo każda wizyta w pasmanterii kończy się uzupełnianiem jego zasobów :). Pasmanterie to prawdziwe kopalnie skarbów! 
Spodnie z dzisiejszych zdjęć to właśnie jeden z ciuchów, któremu nadałam drugie życie. Kupiłam je w Mango kilka lat temu, a gdy mi się znudziły przerobiłam je na nieco ciekawszy egzemplarz.
Kurtka to zdobycz z demobilu, którą widzieliście już w poście: KLIK
Miłej majówki! :)


"Recycling" of clothes is something that in fashion creative work gives me lot of joy with relatively little effort. At home I have a box with a variety of treasures for embroidery, pinning, studding, painting, and in fact it is constantly growing rank because every visit in the haberdashery ends with some new gadgets :). Haberdasheries are mine treasures!
Pants from today's post have a second life. I bought them in a Mango few years ago, and when they became useless in my closet, I gave them new life.
The jacket You've already seen in the post: CLICK.
Have a nice long weekend! :)


















pics by Kasia :****

kurtka (jacket) - Franky Bronky
spodnie (pants) - Mango reworked by Franky Bronky
t-shirt (t-shirt) - H&M
torba (bag) - Parfois
okulary (sunnies) - no name
buty (shoes) - Parfois
pasek (belt) - H&M
paznokcie (nails) - Mani Mani


1 komentarz