data:post.title

Stripes & jeans

niedziela, 26 kwietnia 2015 6 komentarzy

Gdy zobaczyłam w sklepie internetowym jeansowe ogrodniczki w muchy to była moja miłość od pierwszego wejrzenia. Pomimo, że uważam muchy za wyjątkowo okropne stworzenia, no może z wyjątkiem mojej przyjaciółki Muszki :), to spodnie te trafiły do moich must have tej wiosny. 
Poszukiwania idealnej bluzki w paski, jak zwykle gdy szukam czegoś konkretnego, zakończyły się niepowodzeniem. Nie pozostało mi nic innego, jak kupić materiał i uszyć ją tak jak sobie wymarzyłam. Z punktu widzenia sztuki krawieckiej nie było to trudne zadanie, natomiast owoc mojej pracy na pewno często będę wykorzystywała do różnych stylizacji.


When I saw denim dungarees with flies in the shop that was my love at the first sight. Although I think the flies to be extremely horrible creatures, maybe with the exception of my friend whom we call "Fly" :), these trousers are my must have for this spring.
Search for the perfect striped blouse ended unsuccesfully, as usual, when I'm looking for something particular. I've decided to buy a striped fabric and sew it just like I want it to look like. It wasn't a difficult task, but I will certainly wear my new blouse very frequently.



















bluzka w paski (striped blouse) - Franky Bronky
ogrodniczki (dungarees) - Aloha from deer
torba (bag) - New Look
buty (shoes) - DeeZee
szal (shawl) - Cubus
kapelusz (hat) - Reserved
paznokcie (nails) - Mani Mani


6 komentarzy

  1. Świetne te ogrodniczki! Sama poluję na jakieś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post! Zdjęcia i ubrania są super:) Zapraszam do mnie:
    malaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetnie skomponowana wraz z tłem :) Ja nie przepadam za ogrodniczkami ale Tobie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a cool look!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna i na luzie stylizacja. Aloha From Deer, to naprawdę ciekawa i do tego nasza polska marka :)

    OdpowiedzUsuń