data:post.title

Royal colors

sobota, 21 marca 2015 6 komentarzy

Kraciasty szalik wpadł mi w ręce podczas generalnych porządków. Ma on chyba z 30 lat, moja Mama za czasów panieńskich dostała go od swojej Cioci z Austrii. Granatowa marynarka z gładkiego kostiumowego materiału z warkoczowym swetrem w kolorze ecru tworzy mało odważny zestaw, dlatego dodałam do niego asymetryczną spódnicę. Kolorystyka i styl mojej dzisiejszej kompozycji bardzo kojarzy mi się z Wielką Brytanią (ciekawe dlaczego :) ). Na zdjęcia planowałam założyć kalosze (żeby dopełnić brytyjskiego stylu), ale jako że pogoda od kilku dni nas rozpieszcza, to kalosze odstawiłam w kąt (oby na długo) i wymieniłam je na baletki.


Plaid scarf fell into my hands during spring cleaning. It is 30 years old scarf which my mother got from her aunt from Austria. Navy blue jacket with an ecru sweater creates an antiquated but classy outfit. Asymmetric skirt makes it less trivial. Color and style of my today's outfit reminds me United Kingdom (wonder why :) ). I planned to wear wellies (to complete the British outfit), but the warm weather last days made me replace them with ballet shoes.









Łap gołębia!! :)









marynarka (jacket) - H&M
sweter (sweater) - MANGO
spódnica (skirt) - Franky Bronky
buty (shoes) - H&M
szalik (scarf) - no name
zegarek (watch) - Marc by Marc Jacobs

6 komentarzy

  1. Genialny zestaw. Najbardziej spodobał mi się szal ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przynać, że juz dawno nie widziałam tak dobrze dobranej stylizacji. Jest delikatnie a jednak z wyrazem. Wiele szafiarek nie potrafi połączyć tych dwóch cech w swoich ubiorach. Gratuluję gustu ;) i ten szalik!

    http://newyorkerskleponline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń