data:post.title

Peace & Love & Moro style

niedziela, 15 marca 2015 8 komentarzy

Motyw moro to trend od wielu sezonów, a łączyć go można w zasadzie ze wszystkim. Kurtkę z dzisiejszego posta kupiłam z demobilu i lekko ją podrasowałam nowym suwakiem, łatkami, guzikami i koralikami, a następnie połączyłam z cekinową spódnicą, którą już wcześniej pokazywałam w poście "Carnival fever". Raczej nie należę do pacyfistów, ale to nie miejsce na moje poglądy polityczne. Nie ma to jak być "obibokiem wzorowym" ;).


Moro jackets are being fashionable for many seasons, and can be combined  basically with everything. Jacket from today's post was bought in a military shop. I slightly tweaked it with new slider, patches, buttons and beads, and then connected it with sequin skirt, which I've already shown in the post "Carnival fever". I am rather not a pacifist, but it isn't a place for my political beliefs. The stripe saying "OBIBOK" means lazybones in a funny sense.























kurtka (jacket) - no name improved by Franky Bronky
spódnica (skirt) - Franky Bronky
koszula (shirt) - H&M
czapka (cap) - allegro.pl
buty (shoes) - DeeZee
zegarek (watch) - Marc by Marc Jacobs
naszywka "OBIBOK" ('obibok' stipe) - Pan tu nie stał


8 komentarzy

  1. Cudowna kurtka!
    Co prawda ja połączyłabym ją z porwanymi dzinsami, albo tiulową spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też często łączę ją z porwanymi spodniami lub tiulem, ale uznałam że ostatnio za dużo tutaj postów w tiulowych spódnicach ;)

      Usuń
  2. Świetna czapka- w kolorze nieba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam,że po raz pierwszy spotkałam się z taką stylizacją.Bardzo fajnie to wygląda !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, na prawdę miazga ;)!

    OdpowiedzUsuń