data:post.title

KISS KISS BANG BANG!

środa, 4 marca 2015 17 komentarzy

Pogoda nas nie rozpieszcza. Z resztą mój stan zdrowia od kilku dni najlepiej o tym świadczy. Przeziębienie nie pozwala mi wychylić nosa spod kołdry, a o szyciu w ogóle nie ma mowy, bo nie mam na to kompletnie siły. Dzisiaj jednak nie o chorobie, a o butach miałam pisać. Otóż jakiś czas temu, jako wierna fanka firmy Converse, postanowiłam wyszukać idealny model na nadchodzącą (mam nadzieję jak najszybciej) wiosnę. W trakcie internetowego rozpoznania rynku natknęłam się na stronę firmy New Age. Na początku nie dałam szans tej marce, ale okazało się, że w ofercie mają całkiem sporo ciekawych butów, a ceny są bardzo konkurencyjne. Zamówiłam parę czarnych klasyków i nie zawiodłam się, gdy do mnie dotarła. Buty wykonane są z solidnych materiałów, a wkładka w środku jest bardziej miękka niż w Convers'ach. Polecam je, bo są naprawdę warte zakupu - strona facebook - KLIK. Z mojego internetowego śledztwa wynika, że buty te szyje się w tym samych fabrykach co Conversy.
Ps. Czerwoną spódnicę oczywiście uszyłam sama:).


The weather doesn't spoil us. My state of health doesn't spoil me too. But the disease isn't the core subject of today's post. Some time ago, as a true fan of Converse, I've decided to search for the ideal pair for the upcoming (hopefully as soon as possible) spring. During an online market research I came across with a page of New Age. At the beginning I didn't give a chance to the brand, but it turned out that they offer a lot of interesting shoes. Prices are also very competitive. I ordered one pair and I wasn't disappointed when it was delivered. They are made of solid materials, and an insert in the middle is softer than in Converse. I would recommend these shoes because they are really worth buying - facebook page - CLICK. My internet investigation shows that these shoes are produced in the same factories as Converse.
Ps. The red skirt is mine project of course:).


















spódnica (skirt) - Franky Bronky
bluza (blouse) - PLNY LALA
kurtka (jacket) - Stradivarius
buty (shoes) - New Age - LINK
torebka (bag) - Deichmann
kapelusz (hat) - Reserved
paznokcie (nails) - Mani Mani


17 komentarzy

  1. I found your blog and I like, if you think that we follow by gfc greetings ??? !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :-)
    Zapraszam do mnie na lunch ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja :) Uwielbiam połączenie czarnego i czerwonego ^^
    Świetne zdjęcia ;)

    Mam do Ciebie ogromną prośbę. Mogłabyś kliknąć u mnie w najnowszej notce w linki do sklepu Romwe? Proszę dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę bardzo ważne. Z góry dziękuję! ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałe paznokcie! Trochę odrost :D (ale niemniej wzór jest mistrzowski i pasuje do całości)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety;) za szybko rosną;) Dzięki!

      Usuń
  5. Mistrz! Bardzo podoba mi się ta stylizacja, wszystko idealnie ze sobą gra! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie a jakie super pazury :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja, czerwień fajnie współgra z resztą stylizacji ;)

    serdecznie zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę jaka diva :) śliczna baaardzo !!!

    OdpowiedzUsuń