data:post.title

Hello colors!

poniedziałek, 30 marca 2015 4 komentarze

Chociaż wiosna nastała już pełną parą to z okryć wierzchnich na razie nie jest nam dane zrezygnować. Znalezienie idealnego płaszcza to trudne zadanie, a jeśli szukamy czegoś czego wizję mamy w głowie to zadanie staje się prawie niemożliwe. Oversize'owy płaszcz z dzisiejszych zdjęć uszyłam z wełnianego flauszu z dodatkiem wiskozy i z ocieplanej podszewki. Posłuży mi on na pewno w wielu stylizacjach. Jest wygodny, ciepły i w dodatku ma pojemne kieszenie.


Although the spring came to town, the weather doesn't let us to give up outerwear. Finding the perfect coat is a difficult task. If you are looking for something special this becomes almost impossible. Oversize coat from today's post was made from wool with viscose and quilted lining. I will use it in many outfits. It is comfortable, warm and has capacious pockets.

















płaszcz (coat) - Franky Bronky
jeansy (jeans) - ZARA
koszulka (blouse) - ZARA
buty (shoes) - Nike
torebka (bag) - Sabrina Pilewicz
czapka (cap) - no name, bought in Szklarska Poręba
okulary (sunglasses) - Ray Ban


4 komentarze

  1. Ciekawy post ! i śliczne zdjęcia ;3
    http://jadaare.blogspot.com/ zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo świetny post - dawno już nie widziałam takiego na blogach "modowych". Więc pozytywnie mnie zaskoczyłaś.
    WOW jak tu dużo kolorów ;) ciekawa syulizacja ;)
    pozdrawiam

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń