data:post.title

Lucky 13!

środa, 4 lutego 2015 1 komentarz

Nie wierzę w przesądy typu "piątek trzynastego" tym bardziej, że liczba "13" jest dla mnie wyjątkowo szczęśliwą, chociażby dlatego, że tego dnia przyszłam na świat;). Stąd widoczna na zdjęciach jedna z moich ulubionych koszulek duetu Paprocki & Brzozowski. Dzisiejszy strój uszyłam w czasie ekspresowym - nie ma nic prostszego niż "tiulówka" na gumie:). Mam słabość do tiulu więc sporo go w mojej szafie, chociaż zdecydowanie preferuję wykorzystywanie go w stylizacjach dziennych niż wieczornych, bo w tych drugich bywa dość banalny...
Buty oryginalnie miały kokardkę z materiału w panterkę, którą zastąpiłam szeroką czarną wstążką.


 I do not believe in superstitions like "Friday the Thirteenth" additionally the number "13" is lucky for me - it is the day I was born:). That is the reason why I wear one of my favorite shirts made by Paprocki & Brzozowski duo. Today's outfit I made at the time of the express - there is nothing easier than a tulle skirt on a rubber:). I love tulle so I have a lot of it in my closet, but I definitely prefer to use it in daily outfits than in the evening, the latter for me seems trivial...
Shoes which I'm wearing in a store version had a bow made from panther print material, which I replaced with a wide black ribbon.

















spódnica (skirt) - Franky Bronky
koszulka (t-shirt) - Paprocki & Brzozowski
ramoneska (ramones) - Mohito
buty (shoes) - Deezee

1 komentarz

  1. Fajna stylizacja !! Piękna dziewczyna !! <3 Pozdrawiam :)

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń