data:post.title

Inspired by Audrey...

sobota, 21 lutego 2015 4 komentarze

Strój, w którym prezentuję się w dzisiejszym poście powstał poniekąd przez przypadek. Zamówiłam z hurtowni żakard w kolorze srebrnym, który miałam wykorzystać w zupełnie innym projekcie. Gdy tkanina dotarła do mnie okazała się być czarna ze srebrną nitką. Spodobała mi się i szybko natchnęła mnie do stworzenia stroju inspirowanego Audrey Hepburn, której styl uwielbiam:).


Outfit, which I present in today's post was made somewhat by accident. I ordered a silver jacquard from the warehouse, which I intended to use in a completely different project. When I received my fabric it turned out to be black with silver thread. It quickly inspired me to create a costume connected with Audrey Hepburn:).















spódnica i bluzka (skirt & blouse) - Franky Bronky
ramoneska (ramones) - H&M
buty (shoes) - stylowebuty.pl
torba (bag) - Sabrina Pilewicz
okulary (sunglasses) - Dolce & Gabbana


pics by Muszka

4 komentarze

  1. Super torebka! I okulary:)

    Zapraszam do mnie:) http://bymadameem.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this outfit especially the tint of blue of the bag makes it interesting!! :)
    xx Livia

    http://broadwaynature.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama uszylas spodnice i bluzke? Brawoo, sa super :)

    www.blizniaczki-laskowskie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście:) Zawsze co najmniej jeden element stroju szyję sama :) Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń