data:post.title

New life of old jeans

środa, 28 stycznia 2015 3 komentarze

Po co wyrzucać stare jeansy skoro można z nich zrobić coś fajnego?:D W związku z tym, że zaprojektowałam sobie jeansowy płaszcz, a chciałam go uszyć z grubego materiału, takiego z jakiego 'topowe' marki na rynku robią spodnie (ten dostępny w sklepach z tkaninami zazwyczaj jest znacznie cieńszy), to kazałam swojemu chłopakowi oraz rodzinie zrobić remanent jeansowy w szafie. Tym sposobem stałam się posiadaczką sporej ilości spodni, z kawałków których składa się ten oto płaszcz. Wybrałam jeans raczej w niebieskich odcieniach, część materiałów potraktowałam wybielaczem, a na koniec wszyłam kolorową podszewkę.


There is no reason to get rid of old jeans when they can become something nice:D. Since I've designed myself a denim jacket, and I wanted it to be sewed from a thick material such us top brands use to make trousers, I told my boyfriend and family to do a jeans inventory in the closet. This is the way I'd become a happy holder of bunch of jeans, from which I made this jacket. I chose rather blue jeans shades, some of the material I've decided to bleach so they are lighter, and finally I sewed a colored lining.















jeansowy płaszcz (denim coat) - Franky Bronky
koszulka (t-shirt) - Lifestab
szorty (shorts) - ZARA
kalosze (wellingtons) - Hunter
torebka (bag) - Parfois

3 komentarze

  1. Your cut off Jeans look really good and they look well with your Rubber Wellingtons, I like to wear wear Shorts and Wellingtons too.
    kisses
    Julia

    Twoje odcięte Jeans wyglądają naprawdę dobrze i wyglądają dobrze ze swoimi kalosze gumowe, lubię nosić nosić szorty i kalosze też.
    pocałunki
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny styl - na luzie i młodzieżowo. Zachwycam się włosami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool look, love your style!

    http://bellemelange.net/blog

    OdpowiedzUsuń